Vanochtend werd in de Kersentuin, Leidsche Rijn, een bijzonder concert gegeven. Vanwege het prachtige weer kon dat gehouden worden in een toch wel knusse locatie namelijk het amfitheater.

Het amfitheater is een ronde groene open plek met rondom verhogingen zodat iedereen in een cirkel zit en kan genieten van de muziek. Men zorgde zelf voor stoeltjes, kussens en kleedjes. Het geheel was leuk versierd met zelfgemaakte vlaggetjes en de limonade stond bovendien koud.
Het was heerlijk vertoeven in de zon, de sfeer was prettig en de muziek was prachtig.

Mocht er de volgende keer weer zoiets bijzonders georganiseerd worden door De Kersentuin, dan zorgen we er zeker voor dat we er weer bij zijn want het was absoluut voor herhaling vatbaar.


Rosvanda Tarigan Bettonvil liked this on Facebook.
Joyce Pherai liked this on Facebook.
Nel Vogelaar liked this on Facebook.
Riny Boolman liked this on Facebook.
Pingback: Openluchtconcert Filipijns gitaartrio Triple Fret in De Kersentuin | Regio Leidsche Rijn