Zondagavond is op de Parkzichtlaan een zwaargewonde man aangetroffen. De man wilde niet zeggen waarom hij zo gewond is geraakt. Was de man mishandeld of had hij dit zichzelf aangedaan? Het laatste lijkt nu het geval te zijn.
De 24-jarige Utrechter zou namelijk hebben ingebroken bij een woning aan de Salvador Dalistraat en zich daarbij flink hebben verwond.
Inmiddels heeft er een sporen en bloed onderzoek plaatsgevonden.
De politie heeft verschillende bewoners uit de Salvador Dalistraat en de Joan Miróstraat gesproken hopende getuigen hierover te vinden.
Lees ook:
– Zwaargewonde man aangetroffen op de Parkzichtlaan


Karma is een bitch🤣🤣🤣🤣🤣
^ precies dat!
Kevin Thie
Hoop dat die veel pijn heeft..
Ja man
Gevalletje eigen schuld dikke bult 😂😂😂
Hahahahaha
Martijn Hendriks
God straft onmiddelijk
Risico van het ‘vak’
Bedrijfs risico. Hoop dat ie zelf de medische kosten mag betalen. Maar dat zal wel niet.
Wat een mee levende Paas (Ei) gedachten allemaal..
Waarschijnlijk niet verzekerd voor bedrijfsongevallen
Wat een sukkel
Daarom was de straat bij ons afgezet.
Eigen schuld….dikke bult!! Is zijn straf!!!!
Lekker voor hem
Lekkah
Blijkbaar niet genoeg bloed verloren.
Vidjai