Brand-in-woning-na-ontploffen-CV-installatie_foto_112mediautrecht
 Foto:112MediaUtrecht

Brand in woning na ontploffen CV installatie

1 januari 2019 19:32  Redactie  2 reacties

In een woning aan de Loswal in Vleuten is dinsdagavond een woningbrand ontstaan. De brandweer van Vleuten en Maarssen werden met spoed opgeroepen.

In de woning bleek de CV installatie ontploft te zijn. Daarbij was brand ontstaan die overgeslagen was naar omliggende spullen.

De brandweer van Vleuten was snel ter plaatse en had de brand snel onder controle. Door de brand is er flinke schade.

Salvage is opgeroepen voor de schade.

Brand-in-woning-na-ontploffen-CV-installatie3_foto_112mediautrecht
Foto:112MediaUtrecht
Brand-in-woning-na-ontploffen-CV-installatie2_foto_112mediautrecht
Foto:112MediaUtrecht
echo adrotate_group(40);

Advertenties:

2 reacties


Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Reageren:
Naam:
Email *
Website