Na een wat minder warme woensdag met wat meer wolken, wordt het vandaag weer een zonnige en warme dag. Het kwik stijgt naar 25 of 26 graden. De wind is oost tot zuidoost en is zwak. Vanavond en vannacht helder en het kwik zakt naar minimaal 15 graden.
Vrijdag belooft opnieuw een warme dag te worden. De zon schijnt en het kwik ligt tussen de 27 en 30 graden. De wind is zuidwest tot west en is matig.
Zaterdag wordt het 25 graden en dan schijnt de zon geregeld. Op zondag zal het kwik enkele graden inleveren. Het wordt met meer bewolking en een graad of 20.
Maandag en dinsdag ligt het kwik tussen de 23 en 25 graden. Op dinsdag neemt de kans op regen en/of onweersbuien toe!
Met vriendelijke groet,
Jeroen Jansen

