Vandaag is er een afwisseling van zon en wolken. Verder is er kans op een bui. Het wordt maximaal 21 graden, daarbij staat er een matige westenwind. Vannacht raakt het bewolkt en zakt het kwik naar 13 graden. De wind is zwak en zuidwest.
Maandag trekt er een buienzone van west naar oost over onze regio. In de vroege ochtend en namiddag komt de zon er geregeld bij. Het wordt maximaal 22 graden. Wind is hoofzakelijk west en is matig.
Dinsdag tot en met vrijdag is het wisselvallig met buien, daarbij kan het soms ook onweren. Het wordt tussen de 16 en 19 graden.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Jansen

