Vandaag valt er al wat regen vanuit het zuidwesten. In de middag passeren er een paar stevige buien met mogelijk onweer de regio. Het wordt voor de buien uit nog zo’n 21 graden. Vanavond en vannacht geleidelijk aan enkele opklaringen en droger. Het koelt af naar 13 graden.
Woensdag tot en met vrijdag verloopt wisselvallig met geregeld regen en soms ook onweersbuien. Tussen de buien door schijnt de zon en het wordt bij een matige zuidwestenwind 16 tot 18 graden.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Jansen

